- Meble szkolne
- Pomoce dydaktyczne
- Nauczanie wczesnoszkolne-plansze
- System edukacji PALETA
- Nauka czytania i pisania
- Nauka liczenia
- Gry i układanki
- Zabawy ruchowe
- Logopedia
- Język polski - plansze
- Język polski - inne pomoce
- Portrety wybitnych Polaków
- Matematyka - plansze
- Matematyka - inne pomoce
- Języki angielski
- Język niemiecki
- Historia/WOS - plansze
- Historia - iinne pomoce
- Biologiia/przyroda - plansze
- Biologia - modele
- Biologia. Modele Ecotone.
- Mikroskopy
- Ekologia
- Geografia
- Nauka o ziemi
- Fizyka
- Chemia
- Muzyka
- Plastyka
- pierwsza pomoc przedmedyczna
- Technika - BRD
- Edukacja do życia w rodzinie
- Edukacja dla bezpieczeństwa
- Sprzęt różny
- Język angielski
- Logistyka plansze
- Meble biurowe
- Sprzęt sportowy
- Meble metalowe
- Druki szkolne
- Multimedia
- Artykuły biurowe
Domino edukacine
Domino bawi i uczy, służy ćwiczeniu:
·  koordynacji ruchowo - wzrokowej,
·  rozwija logiczne myślenie,
·  wzmacnia koncentrację uwagi,
·  uczy dodawania i odejmowania.
Domino to także doskonała zabawa i pomoc edukacyjna dla dzieci z zaburzeniami percepcji wzrokowej i motorycznej, z dysfunkcją w procesach pamięci, uwagi, mowy i myślenia.
Domino Edukacyjne to zestaw 28 klocków, wykonanych z drewna olchowego o wymiarach 77 mm x 150 mm i grubości 18 mm, w solidnym drewnianym pudełku o wymiarach 360 mm x 190 mm x 170 mm, podzielonym na 4 komory.
Podłużne drewniane klocki - tak jak element klasycznego domina - podzielone są na dwa kwadratowe pola: puste lub z wypukłymi oczkami w sześciu kolorach, od jednego do sześciu na jednym kwadracie. Każdej liczbie oczek przyporządkowany jest jeden, stały kolor. Pola zestawione są w kombinacjach: każde z każdym.
Jak się uczyć poprzez grę
Rozpoczęcie gry. W grze biorą udział dwie, trzy lub cztery osoby. Domino odwraca się oczkami do spodu i miesza. Następnie losuje się gracza rozpoczynającego - jest nim zwykle gracz, który wyciągnie klocek o największej sumie oczek. Wylosowane klocki zwracane są do puli, po czym wszystkie są ponownie mieszane. Gracze pobierają klocki poczynając od rozpoczynającego, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, po jednym klocku lub od razu w odpowiedniej liczbie, nie pokazując ich pozostałym graczom. Klocki pozostające na stole to "talon". Rozpoczynający wykłada dowolny klocek a pozostali, kolejno, dokładają swoje kamienie według ustalonych zasad.
Domino tradycyjne. Klocki dokładane są tak, aby stykające się pola miały taką samą liczbę oczek. Jeśli kolejny gracz nie posiada klocek, który mógłby dołożyć według podanej zasady, dobiera klocek z pozostałej na stole puli. Według umowy, jeśli dobrany klocek również nie pasuje do wyłożonych, gracz dobiera dalsze klocki, aż do wybrania właściwego (lub wyczerpania talonu), lub ruch wykonuje gracz następny. Wygrywa gracz, który pierwszy wyłoży wszystkie posiadane klocki lub "zamknie" grę wykładając klocek jednym polem pasujące do jednego końca utworzonego z wykładanych kamieni "węża" a drugim - do drugiego końca. Grę można kontynuować przez kilka partii, sumę punktów na klockach niewyłożonych zapisując na konto gracza kończącego partię, aż do osiągnięcia przez jednego z graczy ustalonej liczby punktów.
Matador. Klockiem dokłada się tak, aby suma oczek na przystawianych do siebie polach dawała liczę siedem. Ponieważ "puste" mają wartość zero, nie jest możliwe uzyskanie tej liczby i gra byłaby zakończona. Ten problem pozwalają rozwiązać "matadory" są to klocki: [0-0], [1-6], [2-5], [3-4]. Dostawione do "pustych" pozwalają kontynuować grę (oczywiście z drugiej strony "matadora" należy też dostawić "puste"). Matadora dostawia się "w poprzek". Posiadacz matadora może go też wyłożyć w dowolnym miejscu, tak jak zwykły klocek, (czyli wzdłuż), lub w poprzek wtedy po drugiej stronie należy dołożyć klocek z taką samą liczbą oczek.
Muggins. Klockiem dokłada się jak w zwykłym dominie, ale punktowane są układy, przy których suma oczek na końcach szeregu jest podzielna przez pięć. Dublety obowiązkowo układa się w poprzek, zliczając wszystkie punkty na kamieniu. Zatem jeżeli na jednym końcu jest klocek [4-4] a na drugim [6-6] to gracz uzyskuje 4+4+6+6=20 20/5=4 punkty. Jeśli pierwszym wyłożonym klocek jest dublet, otwiera on łańcuch czterostronny (kolejne kamienie można do niego dostawiać zarówno &bdquowzdłuż&rdquo jak i &bdquow poprzek&rdquo). W tej sytuacji punkty sumuje się ze wszystkich otwartych końców. W niektórych odmianach łańcuch jest czterostronny z założenia i wtedy klocki można dostawiać &bdquow poprzek&rdquo do pierwszego wyłożonego dubletu (nawet, jeżeli nie jest on pierwszym wyłożonym klockiem). Wariantem jest domino trójkowe, w którym punktowane są układy o sumie oczek podzielnej przez trzy. W jednym zagraniu można, zatem uzyskać maksymalnie sześć punktów ([3-3]+[6-6] lub [6-x]+[6-6]).
Bergen. Kocki dokłada się jak w zwykłym dominie, ale punktowane są układy, w których liczba oczek w polach na końcach szeregu jest taka sama. Gracz zdobywa wówczas dwa punkty. Dublety obowiązkowo układa się w poprzek. Jeśli na drugim końcu jest pole z liczbą oczek taką samą jak na polach dubletu, gracz otrzymuje trzy punkty.
Sewastopol. Czterej gracze otrzymują po siedem klocków. Zaczyna gracz posiadający dublet szóstek, otwierając łańcuch czterostronny. Pozostałe zasady jak w domino "zwykłym".
Wydawnictwo Epideixis