- Meble szkolne
- Pomoce dydaktyczne
- Nauczanie wczesnoszkolne-plansze
- System edukacji PALETA
- Nauka czytania i pisania
- Nauka liczenia
- Gry i układanki
- Zabawy ruchowe
- Logopedia
- Język polski - plansze
- Język polski - inne pomoce
- Portrety wybitnych Polaków
- Matematyka - plansze
- Matematyka - inne pomoce
- Języki angielski
- Język niemiecki
- Historia/WOS - plansze
- Historia - iinne pomoce
- Biologiia/przyroda - plansze
- Biologia - modele
- Biologia. Modele Ecotone.
- Mikroskopy
- Ekologia
- Geografia
- Nauka o ziemi
- Fizyka
- Chemia
- Muzyka
- Plastyka
- pierwsza pomoc przedmedyczna
- Technika - BRD
- Edukacja do życia w rodzinie
- Edukacja dla bezpieczeństwa
- Sprzęt różny
- Język angielski
- Logistyka plansze
- Meble biurowe
- Sprzęt sportowy
- Meble metalowe
- Druki szkolne
- Multimedia
- Artykuły biurowe
Magiczna skrzynka
Rozsuwa się i zsuwa dba o wygląd i porządek.Kolorowe kulki pojawiają się to znikają ,Do zabawy i nauki, zapraszają                                                                                                                                                                                                                     Wartości pedagogiczne: usprawnianie pamięci wzrokowej. usprawnianie orientacji przestrzennej,usprawnianie sprawności manualnej, usprawnianie koordynacji wzrokowo &ndash ruchowej,rozwijanie kompetencji matematycznych-wspomaganie rozwoju umysłowego i uzdolnień do uczenia się matematyki                                                                                                                                                                                                         Zawartość: drewniana skrzynka o wymiarach: 320 x 270x 60, 130 sztuk kolorowych kulek fi 20 mm. (40 szt. czerwonych, 40 szt. niebieskich, 25 szt. żółtych, 25 szt. zielonych) instrukcja w języku polskim
Przykładowe gry:
1. Gra  kółko i krzyżyk  Bierze udział 2 zawodników. Zaczynamy grę od środka planszy i kładziemy na przemian po jednej kulce. Celem jest ułożenie dokładnie pięciu (nie więcej) kulek swojego koloru w ciągłej linii- poziomej, pionowej lub ukośnej, Pierwszy gracz, który tego dokona zostaje zwycięzcą, Jeśli nie uda się to nikomu, następuje remis. Zabawa ma na celu rozwijanie logicznego myślenia.
2. GRA  jest grą logiczną dla jednej osoby.
Pole do gry ma kształt krzyża z jednym pustym polem w środku oraz 32 polami zapełnionymi. W grze jedynym dozwolonym ruchem jest przeskoczenie pionka innym pionkiem w pionie lub w poziomie, co powoduje zbicie przeskoczonego pionka. Celem gry jest pozostawienie na planszy jednego pionka, najlepiej jeśli będzie to pionek w centrum. Ponieważ jest to trudne to można się umówić aby zostało jak najmniej kulek.                                                                                                                                                       Certyfikat: Produkt posiada znak bezpieczeństwa CE.Surowce używane do ich produkcji posiadają wymagane atesty i spełniają wymogi określone przez Unię Europejską w dyrektywie EN.
Producent:Pilch